• Hallo gewaardeerde vrijwilliger,

Als blijk van waardering organiseren wij zaterdag 22 februari weer onze jaarlijkse Vrijwilligersbijeenkomst bij de v.v. Peize. Tijd dus voor een hapje en een drankje en even gezellig bijkletsen met andere clubmensen.

Om volgens het credo 'na inspanning komt ontspanning' te werken zal er voorafgaand aan de bijeenkomst in de kantine een wedstrijd worden afgewerkt tussen 'oud en jong' (de definitie van senioren en jeugdkader). Na het succes van afgelopen jaar zijn we zeer benieuwd of het dit jaar wederom zal uitmonden in een topwedstrijd.

Hierbij wil ik jou dan ook uitnodigen om deel te nemen aan deze wedstrijd die onder leiding staat van Trienco Vijfschaft.
    Als bestuur stellen we je komst zeer op prijs en verzoeken je even terug te appen of je wel of niet mee wilt voetballen. We hopen natuurlijk op een ja!

De wedstrijd begint om 14.30 uur.
    Je wordt bij deelname verzocht vroegtijdig aanwezig te zijn.

Mocht je niet kunnen dan staat het hapje en een drankje klaar vanaf 16.00 uur.

Tot zaterdag 22 februari!

Namens het bestuur v.v. Peize