• Vrijwilligers BEDANKT!!! Geslaagde vrijwilligersmiddag

Op ons mooie sportpark vond zaterdagmiddag 9 februari een zeer geslaagde bedank-middag plaats.
    Er werd begonnen met een spannende wedstrijd tussen de oudere jongeren tegen de jongere ouderen. De eindstand was 2 ?? 4. Hierbij was een glansrol voor Gert-Jan Arbeider weggelegd, hij wist het doel van de tegenstander uitstekend te vinden.

Na de wedstrijd werden er vijf vrijwilligers speciaal in het zonnetje gezet. Deze heren hebben zich gedurende lange tijd belangeloos ingezet voor onze vereniging. Het bestuur is ze hier zeer erkentelijk voor en daarom ontvingen Trienco Vijfschaft, Benno Joosten, Richard Suurd, Jack Belga en Klaas Stoffers een speldje en bijbehorende oorkonde. Naast deze heren wil het bestuur alle vrijwilligers hartelijk danken voor hun inzet.

Na dit officiƫle gedeelte werd er gezellig bijgepraat onder het genot van een drankje en een heerlijke, door de activiteitencommissie geregelde, maaltijd van Partyservice Albertema.
    We kijken terug op een zeer geslaagde middag!