• In ons mooie Noord Drentse dorp Peize is de VV Peize een fijne en gezellige voetbalvereniging met ongeveer 400 leden die allen op hun eigen wijze (recreatief of prestatief) hun sport kunnen beoefenen.  Voor de jeugdafdeling van onze club hebben wij voor het seizoen 2019-2020 nog o.a. de volgende vacatures.

• TRAINER-COACH VOOR JO15-1   (SPELEND IN DE 1E KLASSE)
    • JEUGDTRAINER VOOR JO15-3   (SPELEND IN DE 3E KLASSE)

Het JO15-1 team speelt prestatief op 1e klasse niveau. Voor dit team zoeken wij een ambitieuze en gedreven trainer-coach die met passie en kennis de trainingen kan leiden zodat de spelers zich optimaal kunnen ontwikkelen. Tevens hoort de begeleiding en coaching van het team op de Zaterdag tot de taak.

Wij zoeken een trainer met de volgende kwalificaties:

• Bewezen ervaring in het trainen en coachen van (prestatieve) jeugdteams.
    • In het bezit van het KNVB trainingsdiploma UEFA C-Youth (TC3), of Juniorentrainer.
    • Gepassioneerd en gedreven in het verzorgen van de trainingen
    • Rustig en analytisch bij het verzorgen van de coaching tijdens de wedstijden
    • Kennis van de VTON trainingsmethodes is een pré (Binnen de jeugdafdeling werken wij met de training en ontwikkelmethode van de VTON).

Wij verwachten van de Trainer-Coach O15-1 het volgende:

• 2x per week gedurende 1,25 uur het verzorgen van de trainingen
    • Het begeleiden en coachen van het team op de zaterdag

Het JO15-3 team speelt recreatief maar ook daar willen de spelers zich goed kunnen ontwikkelen. Voor dit team zoeken wij een trainer die op een leuke en fijne manier de oefenstof kan overbrengen zodat de spelers zich kunnen verbeteren en ontwikkelen.

Wij zoeken een trainer met de volgende kwalificaties:

• Bewezen ervaring in het trainen en coachen van jeugdteams.
    • Kennis van de VTON trainingsmethodes is een pré. (Binnen de jeugdafdeling werken wij met de training en ontwikkelmethode van de VTON).

Wij verwachten van de jeugdtrainer JO15-3 het volgende:

• 2x per week gedurende 1 uur het verzorgen van de trainingen
    • Indien mogelijk aanwezig zijn en begeleiden en coachen van het team op de zaterdag.

Uiteraard zijn de randvoorwaarden in materiaal en beschikbaarheid van het trainingsveld goed geregeld. Daarnaast bieden wij voor beide functies een prima vergoeding naar rato van kennis en ervaring. Desgewenst en bij gebleken geschiktheid is het ook mogelijk beide vacatures door 1 persoon in te vullen.

Binnen de jeugdafdeling werken wij met de VTON trainingsmethode. Kennis van deze methode is een pre, maar niet noodzakelijk.

Voor uw sollicitaties, nadere informatie en contact kunt u zich richten tot de TC coördinator   Maarten van Leijen via  e-mail:   bestuur@vvpeize.nl