• In eerdere posts is al aangegeven dat er een grote aanpassing op de sportvelden plaats gaat vinden. Op het hoofdveld worden de oude dug outs gesloopt en vervangen en op veld 2 en 3 komen voor het eerst dug outs.

Over de sloop en de financiering is al eerder wat geschreven, maar vorige week moesten ze daadwerkelijk geplaatst worden. Met een groep van 8 vrijwilligers werd deze klus geklaard, als impressie zijn foto’s bijgevoegd waarop te zien is dat het af en toe nog wel een zweetdruppeltje kostte! Tillen en vervoeren op de aanhanger, plaatsen en aan de betonnen fundering bevestigen. Daarna zijn er nog banken naast de dug outs geplaatst en de firma Been & Luinge heeft dit mooi ondertegeld.

Kortom een prachtig resultaat.

Vandaag 31 augustus kunnen de eerste wedstrijden van seizoen 2019-2020 gespeeld worden op velden die weer tip top in orde zijn.