• Geslaagde vrijwilligersmiddag

Zaterdagmiddag 22 februari vond een zeer geslaagde bedank-middag plaats.
    Helaas moest de geplande voetbalwedstrijd, door een hevige regenbui vlak voor het begin, afgelast worden maar vanaf 16.00 uur stroomde de kantine gezellig vol.

Vrijwilliger Theo Vos werd in het zonnetje gezet. Hij zet zich al lange tijd belangeloos in voor onze vereniging. Het bestuur is hem hier zeer erkentelijk voor. Ook Klaas Palmer zou als vrijwilliger bedankt worden maar hij stond nog op de ski’s.
    Ernst Uninge kreeg, als lid van verdienste, een speldje en bijbehorende oorkonde. Naast deze heren wil het bestuur alle vrijwilligers hartelijk danken voor hun inzet.

Na dit officiële gedeelte werd er gezellig bijgepraat onder het genot van een drankje en een heerlijke, door de activiteitencommissie geregelde, maaltijd van Partyservice Albertema.
    We kijken terug op een zeer geslaagde middag!