• Ballen, Bier en Burgers & een Bijzonder Goed Doel Toernooi

Op zaterdag 4 juni a.s. organiseert Voetbalvereniging Peize haar eerste Ballen, Bier en Burgers Toernooi. Een toernooi voor 35+ en 45+, vrouwen en mannen. Aftrap 19u. Hopelijk de opmaat tot een jaarlijks terugkerend evenement.

De gedachte voor dit toernooi ontstond omdat de 35+ en 45+ leeftijdsgroep door Corona de afgelopen twee jaar niet echt is verwend met trainingen en wedstrijden en we vanuit ons Jeugdtoernooi overdag al halve velden hebben klaarstaan. De initiële en ideële gedacht om er een goed doel aan vast te hangen hopen we volgend jaar er aan vast te hangen. Dit jaar dus nog niet. Belangrijk ook en vooral: lekker ballen, gezelligheid en een bijzonder voetbaljaar afsluiten.

Voor wie? Voor clubteams 35+ en 45+, vrouwen en mannen. We spelen volgens de KNVB regels, dus de voetballers hebben de juiste leeftijd en zijn lid van de club en het betreffende team. De exacte toernooi-vorm wordt nog bepaald, omdat die afhankelijk is van de hoeveelheid aanmeldingen. Denk wel aan wedstrijden van 20 minuten. Inschrijving is gratis, een goed humeur verplicht!

De inschrijving is geopend. Meld je aan via secretariaat@vvpeize.nl met vermelding van club, team, 06 en mail van de leider.

Tot 4 juni in Peize!

Eric Berghuis