• Beste leden, leiders, vrijwilligers en andere betrokkenen,

Zoals jullie misschien al gehoord of gelezen hebben vieren wij dit jaar het 90 jarige bestaan van de vv Peize en wel op zaterdag 11 juni.
    Dit willen we met z’n allen doen en we zijn dan ook druk bezig om een programma te maken voor jong en oud.
    Voor de jeugd t/m JO/MO-15 zal dit een schema zijn met meerdere (voetbalspel)vormen. Denk bijvoorbeeld aan levend tafelvoetbal. Ook zal de befaamde Wipe-out aanwezig zijn. Het programma voor de jeugd begint om 13:00 uur
    Voor de oudere jeugd (vanaf 17) en senioren hebben we wijkenvoetbal bedacht. De bedoeling is om 13.00 te beginnen en de finale moet dan even voor 17.00 plaats vinden.

Aansluitend aan het middagprogramma is er een bbq voor alle aanwezigen.
    We sluiten de dag af met feestavond en live muziek in de kantine.
    Wij als jubileum commissie vragen van de leiders/leidsters van de desbetreffende teams om de spelers in te lichten over dit toernooi. De spelers kunnen zich dan opgeven bij de leiders zodat wij als jubileumcommissie teams kunnen maken en weten op hoeveel deelname we kunnen rekenen. Graag willen wij voor 25 mei weten wie er meedoen zodat we dan een duidelijk beeld krijgen hoeveel teams we kunnen maken.

Voor de jeugd is Ronald van Biessum het aanspreekpunt/coördinator. 06-54764352
    Voor de senioren is Marco Wekema het aanspreekpunt/coördinator. 06-49225053