• 6 nov '21: nieuwe Corona maatregelen

M.i.v. zaterdag 6 november 2021 is er een nieuw Corona regime van toepassing op en rond de velden. Zie hieronder een deel uit een #KNVB mail aan haar leden:

(…) heeft het demissionair kabinet per 6 november de volgende nieuwe maatregelen aangekondigd voor de sport.

Bij sporten op binnensportlocaties is er voor publiek én sporters vanaf 18 jaar een coronatoegangsbewijs vereist. Dit geldt dus ook voor het zaalvoetbal. Bij het betreden van de locatie zal een CTB getoond moeten worden.

Voor de buitensport geldt dat alléén voor de binnenruimtes van de sportlocatie (zoals kleedkamer, toilet, bestuurskamer, sportkantine) en het buitenterras een CTB getoond moet worden.

Let op: er is een uitzondering voor mensen die functioneel aanwezig moeten zijn en voor vrijwilligers. Zij hoeven geen CTB te tonen. Denk hierbij aan trainers, coaches, leiders, onderhoudsprofessionals, alle vrijwilligers. Dit geldt echter niet voor ouders die meerijden naar uitwedstrijden, zij moeten bij binnen locaties wel een CTB tonen.

Het bestuur van @vvpeize voegt hier aan toe de controles van het CTB te respecteren. Zowel bij ons als bij andere verenigingen. Alleen met z’n allen komen we er door heen.

#voetbal #corona #coronamaatregelen #blijfgezond #staysafe