• De vrijwilligerswervingscampagne van onze vereniging is voortvarend van start gegaan. De eerste belavond heeft al meer dan 20 leden opgeleverd die interesse hebben getoond in het doen van vrijwilligerswerk. Een deel van de leden geeft aan zich incidenteel in te willen zetten. Anderen tonen interesse in structurele taken.

De vrijwilligerscommissie bestaande uit Jan Willem Faber en Eric Huberts die, aan de hand van de cursus Meer Vrijwilligers in Kortere Tijd van Sport Drenthe, in actie is gekomen, is zeer tevreden over het voorlopige resultaat. Niet iedereen die we wilden bereiken hebben we ook daadwerkelijk kunnen spreken, de komende dagen worden deze leden nog benaderd. Na afloop van de actie wordt met alle nieuwe vrijwilligers contact gezocht om kennis te maken.