• Beste betrokkenen van de v.v. Peize,

Nog 192uur, oftewel 8 dagen en dan is het zover! Dan staat de kalender op 9 juni en begint ons marathonevenement! 24 uur lang voetballen voor KIKA. Het programma is rond en het evenement leeft meer en meer. Voor jong of oud, lid of geen lid, Peizenaar of niet, kortom voor iedereen belooft een bijzonder mooi weekend te worden. Bij deze willen we jullie graag met u het programma doornemen;

Vrijdagmiddag 9 juni om 17:00 uur zal de eerste burger van Noordenveld, burgemeester Klaas Smid, de officiële aftrap van het evenement verzorgen. Vanaf dat moment rolt de bal 24 uur lang.

Gelijk daarna is het de beurt aan de Paiser Hopsingers. Met evergreens, shanty\\'s, smartlappen, actuele nummers en gezellige meezingers zullen zij het publiek vermaken. Gezelligheid gegarandeerd!

Ook het gehele evenement denken we aan de inwendige mens. Om 19:00 uur ontsteekt meesterburgerbakker Paul Splinter de barbecue. Tegen geringe prijzen kan er prima gesnackt worden, waarbij de opbrengst uiteraard ten goede komt aan KIKA.

Om de feeststemming op het sportpark en in de kantine er optimaal in te krijgen, speelt de band O-Fifty vanaf 21:00 uur tot in de kleine uurtjes. Achter het drumstel onze Peize 1 doelman Lennart Renkema!

Ondertussen rolt de bal vrolijk verder. O.a. B1, A2 en de dames spelen vrijdagavond hun wedstrijd..

Om de nachtelijke uurtjes door te komen hebben we een heuse Pubquiz uitgewerkt. Uw quizmaster van dienst is de enige echte Mike Vlietstra. Korfballen kon hij goed, maar in een pubquiz presenteren is hij zeker ongeëvenaard. Mocht je als team op het veld nou verloren hebben, je kunt altijd deze pubquiz nog winnen!

Zo werken we de nacht door en gloort de ochtend van zaterdag 10 juni?? Een hele dag bomvol activiteiten.

Zaterdagmorgen staat met name in het teken van onze jeugd. De voorgaande jaren hadden we altijd de familiedag als afsluitende activiteit. Dit jaar is het evenement "24-uur voetbal" tevens onze familiedag! Dus spelertjes, ouders, opa’s en oma’s, broers en zussen, iedereen is welkom!

Aan het ontbijt is gedacht. Voor een kleine bijdragen kunt u deelnemen aan het ontbijtbuffet vanaf ongeveer 07:30 uur. ’s Middags zal een jeugdteam + leiders op eigen initiatief poffertjes bakken en verkopen voor het goede doel. Super idee waar we heel blij mee zijn.

De F-, E- en D-jeugd spelen hun wedstrijden tussen 09:00 en 11:00 uur. Daarna hoeven de kinderen nog zeker niet naar huis, want Selwyn Slotegraaf zal aansluitend per jeugdcategorie een voetbalclinic geven. E.e.a. zal met de leiders van deze teams afgestemd worden.

In tussentijd kunnen de kinderen zich de hele dag uitleven in de pannakooi, zo hard mogelijk schieten (snelheidsmeter), rokjesvoetbal, spijkerbroekhangen, zwembadschieten, springkussen, etc.

Tanja Hommes is zaterdagmiddag aanwezig om de kinderen van een kleurrijke schminklaag te voorzien.

Voor de zaterdagmiddag hebben we oud-prof van Veendam en FC Groningen, Henk de Haan weten te strikken. Ooit probeerde hij SC Veendam van de ondergang te redden door contact te leggen met een sjeik in Saudi Arabië. Tegenwoordig is hij CEO bij Henk’s Evenement’n en komt hij bij de v.v. Peize een middagje praten over van alles en nog wat. Kostelijk vermaak gegarandeerd! Zijn motto?! Pompom pompom pom, broezennnn! Aanwezig zijn kost u slechts 5 euro, wat in zijn geheel weer ten deel valt aan KIKA! Bijzijn is meemaken! Henk begint zijn monoloog om 13:00 uur.

Om 14:15 uur speelt Peize 1 haar wedstrijd tegen sv Marum. De laatste oefenwedstrijd voor de zomerstop voor de mannen van Willem Lanjouw.
    De Supportersvereniging zal het hele weekend mooie blauwe handdoeken met v.v. Peize logo verkopen. Prijs 10 euro, opbrengst voor KIKA.
    Supermarkt Plus de Weerd stelt belangeloos een kar vol met boodschappen beschikbaar. Hoe u deze kunt bemachtigen? Raad de totale waarde! Wie het er dichtst bij zit, gaat er met de boodschappen vandoor..

Daarnaast is er de verloting (die trouwens al gestart is) met als hoofdprijs een voetbalreis naar FC Barcelona. Andere prijzen zijn o.a. vipkaarten voor alle Groninger topsportclubs (FC Groningen, Donar, NIC, Lycurgus, etc.), saunabonnen en een gesigneerd shirt van FC Groningen. Lootjes kosten slechts 1 euro. De trekking vindt plaats op zaterdagmiddag 17:00 uur.
    De laatste wedstrijd van dit evenement valt ten eer aan de G-voetballers van ONR. Om 16:00 uur spelen zij tegen een gelegenheidselftal van v.v. Peize.

Dan, inmiddels dus 24 uur verder is het tijd om de opbrengst voor het goede doel bekend te maken. Hiervoor hebben we wederom een hoogwaardigheidsbekleder van de gemeente Noordenveld weten te strikken, namelijk wethouder Henk Kosters! Hij zal de cheque overhandigen aan een vertegenwoordiger van KIKA zelf.

Omdat we er dan nog steeds geen genoeg van kunnen krijgen, hebben we tot 21:00 uur de afterparty. Muzikaal ondersteund door de Peizer band 6-pack.

Met betrekking tot het tot nu toe opgehaalde bedrag kunnen we heel tevreden zijn. Bijna € 2000,- is reeds binnen! Een mooie opmaat naar hopelijk een nog mooier eindbedrag! Een aantal (Peizer) ondernemers heeft al een mooie bijdrage gedoneerd of in een andere vorm geheel belangeloos hun steentje bijgedragen, waarvoor ?? ook namens KIKA ?? heel hartelijk bedankt. Mocht u in het kader van dit evenement "24-uur voetbal voor KIKA" ook een donatie willen uitbrengen, dan kan dat via rekeningnummer NL30 RABO 0353 1622 56 en/of neem even contact met ons op.

9 en 10 juni is het sportpark van v.v. Peize the place to be! Kom allen kijken, steun de ploegen, maak het mee, denk aan het goede doel, vermaak u en geniet!

Vragen, tips, opmerkingen horen we graag!

Hendrik Hagenauw (voorzitter):           06-23713259
    Klaas Palmer (penningmeester):          06-13917002