• Peize, 12 juni 2017

    Geachte leider,

    Allereerst willen wij je hartelijk bedanken voor je inzet dit seizoen en hopen je weer te kunnen begroeten in het nieuwe seizoen 2017-2018.

    Het eind van het voetbalseizoen 2016-2017 is in zicht en na het spelen van de toernooien zullen de kledingtas en overige materialen weer ingeleverd moeten worden.

    Wij hebben dinsdagavond 20 juni gepland om de kleding in te leveren

    Om op deze avond niet voor discussies komen te staan nog even het volgende: In 2014 is het kledingplan ingevoerd met het daarbij behorende reglement dat aan het begin van het seizoen aan u is uitreikt. Zoals in het reglement is aangegeven worden de kosten van vermissing van kleding via de leider aan het team doorbelast. Zorg er dus svp voor dat alles compleet wordt ingeleverd !!!

    Tijdens de inleveravond zal de kledingtas gecontroleerd worden op aantallen en defecte kleding. De sokken hoeven NIET ingeleverd te worden. Deze mogen de spelers houden. Denk ook om de leidersjassen.

    Alvast bedankt en tot dinsdag 20 juni in de bestuurskamer van de vv Peize.

    Hieronder staan de tijden wanneer de desbetreffende teams worden verwacht.

    MAANDAG 20 Juni 2015

    Alle JO-9-teams 19.00 - 19.20 uur
    Alle MO/JO11-teams 19.25 - 19.45 uur
    Alle MO/JO13-teams 19.50 - 20.10 uur
    Alle MO/JO15-teams 20.15 - 20.35 uur
    Alle MO/JO17/JO19- teams 20.40 - 21.00 uur
    Alle Senioren teams 21.05 - 21.25 uur

    Met vriendelijke sportgroet,

    Bestuur vv Peize

rfwbs-slide