• Beste betrokkenen van de v.v. Peize,

Op vrijdagmiddag 9 juni begint het dan echt! Dan gaan we 24 uur lang voetballen voor KIKA!

Momenteel zijn we drug bezig met de organisatie. De invulling wordt steeds concreter. Een groot aantal zaken zijn al definitief rond, maar er zijn ook dingen die nog nadere input nodig hebben.
    Te beginnen met het wedstrijdschema. Edwin, Hendrik en Paul zijn druk bezig met het coördineren van het wedstrijdprogramma. Zij houden bij welk team al een tegenstander heeft vastgelegd en welk team nog zoekende is. Bij deze nogmaals het verzoek aan alle leiders, spelers om op korte termijn te proberen een tegenstander vast te leggen.
     Een aantal aansprekende tegenstanders zijn al vastgelegd, waaronder een jeugdelftallen van FC Groningen, Be Quick en Roden. Kids United en het G-team van ONR komen eveneens, wat ook het maatschappelijke belang dit evenement onderstreept.

De muzikale invulling voor het weekend is al helemaal rond.
    Op vrijdagmiddag 17:00 zullen de Paiser Hopsingers komen optreden. Met hun brede repertoire spreken zij een breed publiek aanspreken. Geheel belangeloos werken zij mee aan dit evenement, waarvoor nu alvast dank!
    Voor zowel de vrijdagavond als de zaterdagavond ("afterparty") zijn eveneens twee bands vastgelegd.

Op zaterdagmiddag 13:00 zal Henk de Haan (pompom pompom pom, broez’n!) komen optreden! Kaarten kosten 5 euro p.s., wat uiteraard weer geheel ten goede komt aan KIKA.

De Supportersvereniging zal het hele weekend mooie blauwe handdoeken met v.v. Peize logo verkopen. Prijs 10 euro, opbrengst voor KIKA.

Daarnaast is er de lotenverkoop (die trouwens al gestart is) met als hoofdprijs een voetbalreis naar FC Barcelona. Overige prijzen o.a. vipkaarten voor alle Groninger topsportclubs (FC Groningen, Donar, NIC, Lycurgus, etc.)

Voor de beide twee dagen hebben we uiteraard ook veel vrijwilligers nodig. Met name voor de kantine en voor de bezetting van de diverse activiteiten (spelletjes en hamburgerkraam). Het is voor het goede doel en voor jullie een kleine moeite om je een paar uurtjes in te zetten voor KIKA.

Wil jij je ook inzetten voor het goede doel en meehelpen met de activiteiten, klusjes etc., neem dan even contact met ons op! Er is genoeg te doen!
    Vragen, tips, opmerkingen horen we graag!